• 100% te personaliseren
  • 1001 mogelijkheden
  • Gemakkelijk online ontwerpen
  • Gratis levering vanaf € 45,-

Personaliseer, creeër & realiseer een prachtig geschenk!

Personaliseer, creeër & realiseer een prachtig geschenk!

Verzending

Leveradres

U kan zelf kiezen waar het pakje geleverd wordt. Dit kan u invullen tijdens het bestelproces.

Indien u niet aanwezig bent op het moment van levering, dan zal u zelf het pakket kunnen afhalen in een afhaalpunt. Bestellingen die niet tijdig afgehaald worden in een afhaalpunt worden niet gratis een 2de keer aangeboden.

De koerierdienst kwam langs maar ik was niet thuis

U kan uw bestelling afhalen in een afhaalpunt. Dit hangt af van de koerierdienst die je pakket bezorgt. U vindt een briefje in de brievenbus met de gegevens waar u het pakket kan afhalen.

Haalt u het pakket niet tijdig op, dan wordt het pakket terug gezonden naar ons. Een 2de verzending naar uw adres is niet kosteloos (kosten bedragen hiervoor 8 euro). Graag hiervoor uw begrip.

Verzendkosten

We verzenden uw bestelling gratis vanaf een bestelbedrag van 40 euro.

Bij orders < 45 euro betaalt u 4,95 euro verzendkosten.

Afhalingen aan ons magazijn te Deinze zijn uiteraard kosteloos.

Voor onze verzendingen werken we samen met Bpost, DPD, UPS en DHL.

 

Levertermijn

Van zodra Geschenkfabriek uw betaling heeft ontvangen, behandelen we uw bestelling.

De levertijd is afhankelijk van het gekozen artikel.

Uiterlijk binnen de 7 werkdagen mag u uw bestelling ontvangen.

Indien de levertermijn niet gehaald kan worden, dan wordt u persoonlijk op de hoogte gebracht.

Wanneer komt mijn pakje toe?

Wanneer uw bestelling bij ons verzonden wordt, ontvangt u een mail.

Binnen de 48 uur ontvang je het order op het gewenste leveradres.

Mijn pakje is verloren geraakt bij de koerierdienst, wat nu?

Elk pakket dat verzonden wordt, kunnen we traceren via een track&trace code.

We contacteren de desbetreffende koerierdienst en zorgen ervoor dat u binnen een redelijke termijn uw bestelling mag ontvangen.

Indien het pakket toch spoorloos is, krijgt u de keuze om de bestelling te annuleren (we storten het betaalde bedrag terug) of om een nieuwe bestelling te ontvangen.